We are moving away from this website, this page is just left for sentimental reasons and will later be moved to www.maxxecu.com

Mappning 654WHP BMW Turbo - MaxxECU V1

Mätresultat BMW Turbo

Max hjuleffekt: 654whp
Max motoreffekt: 753hk
Max vridmoment på hjulen: 923Nm
Beräknad max vridmoment: 1048Nm
Effekt/liter: 126hk
   
Motor: GM LSx
Motorvolym: 6000cc
Överladdning: Holset HX55
Max laddtryck: 0.6bar
Motorstyrning: MaxxECU V1
Bränsle: E85
   
Ägare: Ragge
Hjuleffekt (whp) kan ej jämföras med t.ex. roto/nav effekt (hhp) eller motoreffekt (bhp). Förlusten som anges är till ~80% förlust mellan rullar och däck, resten är friktion i drivlina.
Hjuleffekten (whp) är effekten som förflyttar fordonet framåt vid acceleration!


Ragges drift BMW. Vi önskar Ragge lycka till med kommande tävlingar med denna LS2 överladdade BMW.

Effektkurva BMW Turbo

Effektkurva BMW Turbo

Blandade bilder från mappning

Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1

Några utvalda produkter från denna kundbilen

0$
Ej tillgänglig
Ej i lager