We are moving away from this website, this page is just left for sentimental reasons and will later be moved to www.maxxecu.com
Effektmätning 394WHP Nissan Skyline GTR - Orginal ECU
Mätresultat Nissan Skyline GTR
Max hjuleffekt: | 394whp |
Max motoreffekt: | 481hk |
Max vridmoment på hjulen: | 419Nm |
Beräknad max vridmoment: | 514Nm |
Effekt/liter: | 185hk |
Motor: | Nissan RB26 |
Motorvolym: | 2600cc |
Överladdning: | Orginal |
Max laddtryck: | 1.2bar |
Motorstyrning: | Orginal ECU |
Bränsle: | Bensin 95/98 |
Ägare: | David H |
Hjuleffekt (whp) kan ej jämföras med t.ex. roto/nav effekt (hhp) eller motoreffekt (bhp). Förlusten som anges är till ~80% förlust mellan rullar och däck, resten är friktion i drivlina.
Hjuleffekten (whp) är effekten som förflyttar fordonet framåt vid acceleration!
Hjuleffekten (whp) är effekten som förflyttar fordonet framåt vid acceleration!
Okänt vad som är gjort med denna motor.
Effektkurva Nissan Skyline GTR
![Effektkurva Nissan Skyline GTR Effektkurva Nissan Skyline GTR](/dynodata/08-0002/dynochart.png)
![Effektmätning Nissan Skyline GTR - Orginal ECU Effektmätning Nissan Skyline GTR - Orginal ECU](/dynodata/08-0002/thumb.jpg)