We are moving away from this website, this page is just left for sentimental reasons and will later be moved to www.maxxecu.com
Mappning 654WHP BMW Turbo - MaxxECU V1
Mätresultat BMW Turbo
Max hjuleffekt: | 654whp |
Max motoreffekt: | 753hk |
Max vridmoment på hjulen: | 923Nm |
Beräknad max vridmoment: | 1048Nm |
Effekt/liter: | 126hk |
Motor: | GM LSx |
Motorvolym: | 6000cc |
Överladdning: | Holset HX55 |
Max laddtryck: | 0.6bar |
Motorstyrning: | MaxxECU V1 |
Bränsle: | E85 |
Ägare: | Ragge |
Hjuleffekt (whp) kan ej jämföras med t.ex. roto/nav effekt (hhp) eller motoreffekt (bhp). Förlusten som anges är till ~80% förlust mellan rullar och däck, resten är friktion i drivlina.
Hjuleffekten (whp) är effekten som förflyttar fordonet framåt vid acceleration!
Hjuleffekten (whp) är effekten som förflyttar fordonet framåt vid acceleration!
Ragges drift BMW. Vi önskar Ragge lycka till med kommande tävlingar med denna LS2 överladdade BMW.
Effektkurva BMW Turbo
Blandade bilder från mappning
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Mappning BMW Turbo - MaxxECU V1
Några utvalda produkter från denna kundbilen
0$
Ej tillgänglig
Ej i lager