We are moving away from this website, this page is just left for sentimental reasons and will later be moved to www.maxxecu.com
Mappning 327WHP BMW Turbo - Link G4
Mätresultat BMW Turbo
Max hjuleffekt: | 327whp |
Max motoreffekt: | 382hk |
Max vridmoment på hjulen: | 410Nm |
Beräknad max vridmoment: | 466Nm |
Effekt/liter: | 153hk |
Motor: | Nissan RB25 |
Motorvolym: | 2500cc |
Överladdning: | Ej angiven |
Max laddtryck: | 1.1bar |
Motorstyrning: | Link G4 |
Bränsle: | E85 |
Ägare: | Henrik |
Hjuleffekt (whp) kan ej jämföras med t.ex. roto/nav effekt (hhp) eller motoreffekt (bhp). Förlusten som anges är till ~80% förlust mellan rullar och däck, resten är friktion i drivlina.
Hjuleffekten (whp) är effekten som förflyttar fordonet framåt vid acceleration!
Hjuleffekten (whp) är effekten som förflyttar fordonet framåt vid acceleration!
Trevligt bygge! Efter en hel del strul med bilen så löste vi mappningen som Henke har byggt ihop dessutom reggat med RB25 maskin. Riktigt trevligt! Bilen körs till största delen på bana. Jag tror att Henrik återkommer för ännu en mappning när det sitter lite ballare motorsportprodukter monterade på bilen.