We are moving away from this website, this page is just left for sentimental reasons and will later be moved to www.maxxecu.com
Installation och mappning 422WHP Porsche 930 - MaxxECU V1
Mätresultat Porsche 930
Max hjuleffekt: | 422whp |
Max motoreffekt: | 489hk |
Max vridmoment på hjulen: | 565Nm |
Beräknad max vridmoment: | 642Nm |
Effekt/liter: | 153hk |
Motor: | Porsche 930/80 |
Motorvolym: | 3200cc |
Överladdning: | Ej angiven |
Max laddtryck: | 0.9bar |
Motorstyrning: | MaxxECU V1 |
Bränsle: | E85 |
Ägare: | Lennart |
Hjuleffekt (whp) kan ej jämföras med t.ex. roto/nav effekt (hhp) eller motoreffekt (bhp). Förlusten som anges är till ~80% förlust mellan rullar och däck, resten är friktion i drivlina.
Hjuleffekten (whp) är effekten som förflyttar fordonet framåt vid acceleration!
Hjuleffekten (whp) är effekten som förflyttar fordonet framåt vid acceleration!
Installation och mappning av MaxxECU.
Effektkurva Porsche 930
![Effektkurva Porsche 930 Effektkurva Porsche 930](/dynodata/14-0004/dynochart.png)
![Installation och mappning Porsche 930 - MaxxECU V1 Installation och mappning Porsche 930 - MaxxECU V1](/dynodata/14-0004/thumb.jpg)
Några utvalda produkter från denna kundbilen
![](/bilder/produkter/thumbs/NA.jpg)
0$
Ej tillgänglig
Ej i lager
![](/bilder/produkter/thumbs/NA.jpg)
0$
Ej tillgänglig
Ej i lager